Saturday, August 27, 2011

Sen...

Seni anlattığım yazılarım değil defterlerim var. kimseye okutmadigim, hatta zaman zaman okumaya kiyamadigim seyler... 15 yasindaydim, 21 im bitmek üzere, hala seni anlatıyorum, hala seni düşünüyorum.

Sen çelişkilerimin somutlasirilmis halisin. Bu yüzden bu kadar değerlisin benim için. Seninle sorgulamaya başladım kendimi, değerlerimin bir kısmını seninle oluşturdum, simdi seninle olgunlaşıyorum, tekrar. Zihnimdeki seni çözüyorum. Neden hala orda durduğunu anlamaya çalışıyorum. Senin imgende gizlediklerimi buluyorum.

Sen... İste bu yüzden benim için cok ozelsin, cok manalar yüklemisim sana farkında olmadan. Bunu yeni farkediyorum. İste bu yüzden benim için cok siradansin. Çelişki... İste bu yüzden benim için hep cok farklı olacaksın.

No comments:

Post a Comment