Thursday, May 10, 2012

Yeni plan/A new plan

     Dünyanın birçok yerinde birçok iyi arkadaşım var. Bir kısmı beni misafir etti, şehirlerinde beni en iyi şekilde gezdirdi, bir kısmı geliyorum dediğim anda beni ağırlamaya hazır. Hepsi bir blog yazdığımı biliyor, blogum için bana kendi şehirleriyle ilgili güzel öyküler anlatıyorlar. Hepsi de "Keşke biz de ne yazdığını anlayabilseydik." diyorlar. Bu yüzden ben de bloguma hem Türkçe hem İngilizce devam etmeye karar verdim. İngilizce blog konusunda ne kadar başarılı olurum bilmiyorum ama bana bu kadar iyi davranan arkadaşlarımın hatrına denemeye karar verdim. Zaman buldukça eski yazılarımı da İngilizce'ye çeviririm.

    I have lots of friends all over the word. Some of them hosted me, guided me in their cities, some of them are ready to host me whenever i want to go. All of them know that i have a blog, they are telling different stories about their cities for my blog. And all of them say "I wish i could understand your writings." That's why i have decided to go on my blog both in English and in Turkish. I don't know if i can succed English blogging but i decided to try for my good friends. As i find some time, i will translate my older writings too.

No comments:

Post a Comment